När det är dags för er att byta ut er nuvarande (eller delar utav) datautrustning, så har vi möjligheten att erbjuda er en indiviuellt anpassad lösning där vi kan hantera hela processen från upphämtning, värdering, radering av all data information, vidare hantering med försäljning och destruktion. När vi har värderat datautrustningen så får ni en lista som innehåller allt vi har emottagit. Naturligtvis så är den ekonomiska delen viktig för er och ni kan vara säkra på att erhålla en komplett detaljerad lista med alla kostnader samt det möjliga restvärdet.

Vi har följande tre (3) förslag att erbjuda:

  1. Fast pris
    I denna lösning så har vi ett överenskommet avtalat pris vad ni kommer att erhålla, som inkluderar alla kostnader från vår sida och transportkostnader. Ni får betalt direkt när vi mottagit godset och verifierat att innehållet i leveransen stämmer.

  2. Kommissions försäljning
    I denna lösning så hämtas data utrustning upp hos er, värdering sker när vi mottagit godset och en rapport på innehållet skickas till er. Ni får en rapport på kostnaderna vi har haft hitills och data utrustningen säljs därefter utav oss med en ekonomisk översikt. När vi har dragit av den överenskomna procentuella kommissionen till oss, så betalas resterande vinst till er.

    OBS! Vi säkerhetsställer alltid att all information har blivit raderad på ett korrekt sätt innan datautrustningen säljs.

  3. Rådgivning
    Du kan också uttnyttja våra kunskaper som konsult där vi ger dig råd angående miljövänlig hantering av den gamla hårdvara. Denna tjänst beräknas på tidsbasis, där minsta tariffen är 8 timmar och enligt överenskommen tariff.

     

    Vid frågor vänligen kontakta oss via email: info@itdelar.se